Melekbebek35 Göbeğimiz 11. Gün düştü ama göbeğin içinde hâlâ biraz var. Banyo yaptırabilir miyiz. Bir sıkıntı olmaz değil mi ? Birde toprağa gömün vs diyorlar doğru mu
Herkescokitici06 Melekbebek35 gommedim yanımda duruyor. Ayrıca yıkayın orayı islatmamaya özen gösterin bişey olmaz Allah’ın izniyle