GebeHanim emzirirken gebelikte kullandığımız ilaçları kullanmamızda sakınca yok muymuş ? Ben de 20 sinde tüm lacları aldım gebe iken son kutu olarak 24 ünde doğum yaptım . Yani kutular dolu . Coledan , imom, decavit hepsi duruyor . Emziriyroum az da olsa . Bnları içmem de sakınca var mıdır ?