Gizmooo Zynp555 biberonu süper temizliyor. Kesin kullanmalı Baby me marka benmki. Ölçülü kullanmıyorum minicik içine döküyorum fırçayla yıkıyorum bol suyla
Laydaren Zynp555 kullanıyorum ama belirtilen ölçüye uymadım hiç. Parıl parıl yapıyor. Ben cif marka aldım. Minik bir damla damlatıp fırçayla ovuyorum.
sheyda9191 Zynp555 kesinlikle kullanmalısın. Mamada sütte hemen bakteri üretir. Ben green clean kullanıyorum. Yedikten sonra biberon fırçasıyla sıcak suyla iyice yıkayıp duruluyorum. Sonrasında sterilizatöre koyuyorum.