İlk çocuğumda mustela kullanmıştım . Şimdi 4 aylık bebeğim var onda da mustela kullandım bitmek üzere olunca incia aldım . Hastaneden deneme boy vermişlerdi çok hoşuma gidince aldım . Yüzde yüz organik . Bebeğime de iyi geldi . Mustela da biraz kepek ve kuruluk sorunu olmuştu .