tenge selamlar çok uzun zaman geçmiş kusura bakmayın 1,5 yaşına kadar her ay kontrole gittik çok şükür düzeldi takipden çıktık ama yinede senede 1 götürmeyi planladık ilk aylarla olabilir bir durum dığum sonrası gelişme devam ettiği için düzeliyormuş bizimde öyle oldu inşallah sizinde öyle olur 🤲