Merhabalar benim bebeğim de daha ayın 8 inde sünnet oldu ilk gün biraz idrar yapma sırasında ağlamıştı ama emerken vs rahatladı gayet güzel geçirdik tam 1 haftada iyileşti iyileşme sürecinde doktorumuz tarafından önerilen kremi sürdüm bir beden büyük bez kullandık bir de eğer gayta bulaşı olursa bölgeyi izotonik ile bolca yıkadım bir de bez bölgeye yapışırsa altını açarken izotonik ile ıslatarak açtım eğer anestezi alacaksa bebeğiniz operasyon sonrası ilk emzirme için sütünüzü sağmanızı öneririm çünkü anestezi etkisi ile ememeyebilir ve bu onu çok sinirlendirir bu arada bebeğim 3 ay 17 günlüktü sünnet olduğunda