Denizz12 Bosch çamaşır makine almıştım ama hiç leke çıkarmıyordu şimdi yenisinş alıcam ama siz hangi makineyi kullanıyorsunuz memnun musunuz leke çıkarıyor mu merak ediyorum??
Deletedmom_21 Denizz12 bende bosch kullanıyorum benim ki cikariyor birde leke çıkartma programı var onu da kullaniyorum
Oglunasikbiranne08 Denizz12 ben de yeni aldım bosch gayet temiz yıkıyor. Makineden kaynaklı olduğunu sanmıyorum. Hangi deterjanı kullanıyorsunuz ?
Denizz12 Oglunasikbiranne08 Ariel kullanıyorum lekeli olanlara da ekstra vanish kullanmama rağmen bazı lekeler olduğu gibi çıkıyor
Deletedmom_21 Denizz12 bilemedim valla kullandığınız deterjandan olabilir mi hangi modeli kullanıyorsunuz modelden de farkli olabilir
Egelim Denizz12 Ben de Bosch kullanıyorum, leke çıkarıcı kullanmazsam dediğiniz gibi lekeler olduğu gibi çıkıyor bazı lekeler de tabii ama genellikle ağır lekelerde kosla kullanıyorum çıkıyor lekeler. Makinanın bu konu da etkisi var mıdır bilmem.