Merhabalar. Kızım 2 hafta sonra 2 yaşına girecek. Sağlık sıkıntılarımdan dolayı ve doğru dürüst yemek yemediği için memeden ayırmak istiyordum. Bir de uykuya memeyle geçen bir bebek. Üç gündür falan sabah kalktığında öğle uykusuna geçerken birde gece uykusuna geçerken emziriyordum. Bugün gece uykusuna geçerken emzirmedim ve poposunu sıvazlayarak bir de ninni söyleyerek uyuttum. Maşallah 🧿 10 dakika içinde uyudu biraz mızmızlandı tabi. Daha yeni uyudu bu arada bu sevinçle yazmak istedim. Bundan sonra da aynı şekilde devam etmeliyim değil mi ? Yani yarın öğle uykusuna geçerken emzirmeli miyim yoksa artık tamamen kesmeli miyim?