23 günlük bebeğim var karni şiş gazı da çıkmıyor bazen kendisi çıkartıyor her mamadan sonra ben yaoiuprum ama olmuyor karın şişkinliği de onunla mi ilgi li axaba sert ligi vs ben doymuştur ondandır diye düşünüyordum ama baktım buqn gaz dan deniliyor başına gelen var mı damla vs harici yapablcqm neler var gaz çıkması icin