Arzu19980 Kizimda kalp deligi goruldugu soylendi. Bu durumla karsilan oldumu? Kendi kendine kapanirmi?
tektanem Arzu19980 bahsettiğiniz şey üfürümmü yoksa direk delikmi dendi üfürümse yenş doğanların çoğunda görülür zaten 6 ayında kontrol ettirirsiniz bir yaşına kadar kapanır bi aksilik olmazsa tabi doktorunuz bilgi vermedimş
M-alininannesi Arzu19980 genelde bu şekilde doğuyorlar benim bebeğimde de üfürüm var dediker hatta doğum yaptıgım gün burnumdan geldi öyle cok korkuttu ki doktor beni anlatamam kardolojiye gittik kendiliğinden kapanır dedi
Alyabebekkk Benim bebeğime de doğum sonrası kontrolde üfürüm var dediler sonra kardiyolojiye gösterdik küçük bi delik var genelde kapanıyor, 8 ay sonra gel demişti