1.5 aylık bebeğim aşırı gazlı.Sizin bebeklerinizin gaz sancıları hangi ayda bitti?
01esra 3. Aya girdiğinde baya azalmişyi tam olarak 3.5-4 arası bitti
01esra bizde 1 aylık olduk hergün lahana kapatıyorum damla veriyorum
01esra 3 aylık olunca baya azaldı rahatladik az sabır geçiyor o günler 😃
2.5 ayda bitti çok şükür damla kullandım ben memnun kalmıstım
@"Sedfibomlksh16 hangi marka damla kullandınız?
Merikkoo sab simplex
@Sedfibomlksh16
2 aylıkken hafifledi o kadar rahatsız etmiyor artık ama yediğime hala dikkat ediyorum.