Şaka gibi bir durum doğum kilosu falan yok sadece göbeğim 3 aylık hamile gibi neden öyle?? Korse kullanmadım evet.. çünkü bedenimi sikan şeylerin içinde boguluyorum ne sudyenimde 1 veya 2 tanedir genelde pamuklu sporcu atleti tarzı şeyler kullanıyorum hep böyleydi yani.. o yüzden korse kullanmadim diye mi oldu bu yani? Gerçekten o kadar etkilimiydi? Bana daha çok iç organlarımi sıkıyor zarar verir gibi gelmişti 🙄 sporcu olmama rağmen (eskiden) hiç ama hiç spor yapasim yok yıllardır bikmisim 🤦 bugün dar bir elbise giydim içimde unuttuğum evladım çıktı ortaya 4
Aylık olmuş maşallah soran olursa hamileyim derim artık dedim. Şimdi korse taksam zorla zorla fayda edermi?