Dyglilaa Öncelikle kaka kokusunu sıkıntı yapmayın başlarda anne sütü de alsa mama da alsa 10 güne kadar kaka yapmamayı normal sayıyor doktorlar benim doktorum da böyle demişti. Süt konusunu da merak etmeyin 1 haftayı bulabilir benim de yaklaşık 10 günü bulmuştu adam gibi gelmeye başlaması. Zamanla gelir ve artar gider sonra mamayı da bırakırsınız. Benim de sütüm gelmeyince hastanede hemşireler mama başlamıştı ve ben gelene kadar mama vermiştim ama bir yandan da süt olmasa bile kesin emziriyordum hem sütü getirsin diye hem de memeyi tutsun diye çünkü memeyi de zor tutuyordu. Sakın pes etmeyin ağlasada başını memeye yapıştırarak öncelikle emzirin evet yara olması kötü benim de olmuştu canım çok acıyordu ama mecburen ayaklarımı yere vura vura emzirmeye çalışıyordum. Daha sonrasında şırınga ile (asla biberon vermedim başta şırıngayla zor da olsa sabırla verdim 2. Aylıkken falan biberona geçmiştim) mama veriyordum. Ben de 30 cc 1 ölçek yapıyordum ama 3 saat değil en fazla 2.5 saatte bir veriyordum. 5. Günü doktor kontrolüne gittik 3700 doğmuştu ama 3500 olmuştu doktorda biraz fazla kilo vermiş demiş 60 cc ver demişti sonra ben 60 cc vermeye başlamıştım 2 ölçek olarak. 1 aylıkken falan 90 cc ye de kesin geçin demişti mamaya devam ederse diye. Kaka bizim ki başlarda her gün yapıyordu her bezde kesin biraz da olsa kaka alıyordum ama bebekten bebeğe göre değişiyor 10 gün de yapmasa dediğim gibi normal sayılıyor. Sadece sabırlı olun ve devam edin bir yandan da sıcak duş alın siz duşta masaj yapın süt arttırıcı şeylere başlayın sağma yapabilirsiniz ben süt getirmek için sağma yaptım o yüzden ztn yara olmuştu ama böyle böyle getirmiştim mecbur. 1 1.5 ay sadece emzirdim süt artınca mamayı direk kesmiştim ama sonra sütüm daha fazla artmadı bebeğin ihtiyacı arttı o yüzden sütüm yetmedi 2.5 aya yakındır meme+mama gidiyorum şu an oğlum 3.5 aylık oldu. Merak etmeyin zamanla alışacaksınız ve bebeğiniz sizi yönlendirecek sabırlı olun yeter.