Dyglilaa yara da olsa emzirmen lazım. İnan hepimizin ilk günler deli gibi yara oldu meme uçları, olmayan yoktur. Gene de vazgeçmeden emzirdik. Mama evet kabız yapıyor, anne sütünü aldıkça kakası normale dönecektir. Bu arada sen de sağmaya devam et ki sütün geri gitmesin👍🏻 Bir de sabah ve akşam aç karnına 1 çay kaşığı zeytinyağı içirebilirsin, kakasını yumuşatır. Ama zeytinyağını ısıt ki içindeki asidi kırsın.