bebislimom pazartesi bizim de 2 ay aşımız olacak , bende 15 gün öncesinden düşünmeye başladım korkularım başladı ya ateşi çıkarsa ya çok ağlarsa diyerek kurup kurup düşünüyorum :/ benim de ilk bebeğim , ilk anneliğimiz sanırım bu yüzden böyle çok abartı düşüncelere giriyoruz , İnşALLAH sorunsuz şekilde atlatırız 🤍🙏🏻