Kızlar merhaba ben bebeğime az da olsa gün içinde sağip veya emzirme yoluyla süt veriyorum sma comfort kullanıyordum ama şimdi optipro aldım acaba anne sutu alan bebek kullanıyor mu hani sarıl sarıl süt gelmiyor ama az da olsa emsin diye ben emzirmeye çalışıyorum bilgisi olan var mı bebeğim 2 bucuk aylik?????