Okuyan_anne bunu deneyerek bilirsin canım. Doymadigini düşünürseniz arttırın hemşire bize öyle demişti. Sadece mama ile mı besleniyor
Ben hiç saat tutmadım aciktigini anlayınca emmeden önce veya sonra verdim. Hep meme de duruyordu çünkü
7, 5 aylık 160-180 ml yiyor şuan. Gece yatarken veriyorum gündüzde uyusun diye rahatliktan veriyorum. Gece uyutmazsa 4 5 gibi yada sabah veriyirum kl oda uyusun vebde diyorum artik