Kızım 5 bucuk aylık oldu. Şuana kadar 4 kere oluk oluk iltihap aktı farklı zamanlarda. 5. Ay muaynesinde doktor gördü iyi güzel aşıya reaksiyon göstermiş dedi ama geçmiyor bi türlü. Bugün banyo yaptırırken koluna lif mi geldi artık ne cıglık kıyamet çok uzun uzun kanadı iltihap aktı yine. Bu kadarı normal mi? Başına gelen var mı?