iremnr Taazeannee ne için kullanmak istiyorsunuz? Bebek içinse doktorum bebeğime vermeme izin vermişti 2 çay kaşığı ve bebeğimi rahatlatmıştı. Kendiniz içinse gaz İçin emin değilim ama onun yerine tohum rezene ve direk toz kimyon çay olarak daha iyi oluyor. Süt içinse evet gayet işe yarıyor 😂
endoplazmikretikulumiste Taazeannee dr bebeğe asla vermeyin anne içecek sütten bebeğe geçecek demişti
Porti0402 Taazeannee ilk 2 ay emzirme döneminde her akşam yemeklerden sonra içtim sütte herhangi bir deişilkik olmadı artış yada azalış. Ama bebeğim daha gazsız zamanlar geçirdi. Hümana Still tee olanı gerçekten süt arttırımı yapmıştı bende.
Anneyim2022 Ben hergün 4 bardak içiyorum sütümün arttığını düşünüyorum bitki çaylarınıza bal eklemenizi tavsiye ederim Rezene tohumu Kimyon tohumu veya toz kimyon 1 tatlı kaşığı bal koyuyorum