İki gün önce mastit oldum Acile gittim iğne serum yaptılar dayanılmayacak bir acı yaşadayım sonra eve gelince mardin sıcagında iki battaniye altında ateşler içinde titreyerek ağladım beynimin içi dönüyordu eşim lavaboya götürüyordu ertesi gün kaynanam kızdı klimayı aç dedi serinlikte kalınca toparladım şimdi ise mastit olan göğsümden süt gelmiyor dün hastane sağım pompasıyla sağım yaptım canım çıkarsına cekıyordu ama süt 30 cc yakın sap sarı koyu bir süt geldi vermedim bebeğime . Bebeğim o gögsümü emince feryst edercesine aglıyor şaşırdım kaldım ne yapmam gerek nasıl eskisi gibi normale döner gögsüm önceden de süt yoktu ama böylede değildi