Merhaba kızlar 4.5 aylık kızım nerdeyse hic anne sütü alamadı doktor 6 ayda ek gıda diyor ama ben yavaştan tadimlara başlamak istiyorum uygulayan var mi neler veriyorsunuz nasil yapıyorsunuz endişe ediyorum ama hep mama yiyo baska şeyler tattirmak istiyorum mama da gekistirmiyo onu 20 gun kuvezde yatmıştı bağışıklığı cok zayıf hep hasta kuzum