Hanımlar benim oğlum 10 aylık ama biz ek gıda konusunda pek başarılı olamadık tadım aşaması çok güzel geçti ama diş dönemi başladı hemen ek gıda reddi yedim neyse her şeyi her türlüsünü denedim sevmedi şimdi yavaş yavaş kaşık ucuyla sanki tadıma geri döndük gibi. Hep ne veriyorsunuz diye soruluyor bende merak ediyorum kaç aylığa ne kadar veriyorsunuz miktar nedir ve içecek veriyor musunuz ?