Kızlar bebeğime 1 haftadır eğitime başladım başta çok uzak durdu ama sürekli çiş kaka oyunlar oynadık gösterdim lazımlık aldık alıştırma bezi taktım çişini pek söylemiyor ama kakayı söylüyor şuan. Zaten uzun suredir bekleyip çömelip yapıyordu bilinçli gibiydi. Çişinden rahatsız oluyor ama pek söylemiyor bu aylarda eğitim verenler nasıl yol izlediniz ? Lazımlığa yapınca mutlu oluyor alkış yapıp sifona basıyoruz ancak çişini söylemesi unutmaması için ne yapabilirim ? Uyku saatlerinde bez takıyoruz henüz gece eğitimi vermedim gündüz tamamen alışsın diye tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏