9 ay 11 günlük bebeğim var. Üç gündür gece sürekli uyanıyor sallamadan uyumuyor. Sabaha kadar ayağımda sallıyorum normalde bu alışkanlığımız değildi. Ayağımdan indirince ağlamaya başlıyor üç gündür uyumuyorum resmen. Diş desem daha hiç çıkmadı beyazlık şişlik bile yok. Gece bir defa mama veriyorum aç olduğu için mi ağlıyor acaba 9 aydan sonra beslemeyi kesmek gerekmiş ama