Saliha03 Kızlar neler önerir siniz? Malum çok az kaldı bize tabak çatal şunu kesin al diyeceğiniz neler var hadi sohbet edelim
Neslihan-55 Saliha03 dişi çıkana kadar wee baby kaşık kullandım dişi çıkınca evdeki tatlı kaşığı ile devam ediyorum mama sandalyesi en en en önemlisi bence fileli gibi böyle meyveyi sebzeyi yada içine koyuyorsun kendisi emiyor çiğnemeye çalışıyor ondan mutlaka al çok faydası oluyor dilini cevirmeye biseyleri yemeye ugrasmasina
Kerem_mom Oioi kaşık aldım bir de mama sandalyesi ama mama sandalyesinde yediremiyorum henüz . Bence ilk etapta sadece kaşık yeterli bir de ikea nın buharda pişiren bi aparatı var onu almalısın , ek olarak yoğurt makinem var o da olsa da olur olmasa da