Smmra 2 saatten fazla aç kalmamalı hatta 1 buçuk saatte bir falan beslemelisin şu günlerde sarılık olmaması için. Her beslenmede dediğim ölçülerde verebilirsin. 3 günlük bebek 60 cc den fazla içemez diye düşünüyorum içse de fazla gelir kusar rahatsız olabilir. Sen biberona (ya da ne ile besleyeceksen şırınga vs) 60 cc süt sağ içebildiğini içsin içemediğini buzdolabına koyup bir sonraki beslenmeye ekleyebilirsin. Mama da bu sekilde yapamazsın ama sutte olur