Birbebekkkbircicek Lüksemburg da oturum ıznı ıcın zorunlu tüberküloz testi yapıldı deriden x-ray da oldu daha sonra deri fazla çıktı kan aldılar tekrar kontrol ıcın çağırdılar , hala kımlık vermediler bu sekılde olan var mı ?