Kızlar bugün tesadüfi kaka tahlili verdik. Dizanteri çıktı. Öyle çok ishali yoktu ateşide yoktu. Flagy antibiyotik yazdı. Günde 3 kere 1 çay kaşığı10 gün kullanacağım. Antibiyotik hiç kullanmak istemiyorum. Dizanteri çıktığı halde antibiyotik yazmayan doktor var mı ? Bebeğim 5 aylık bu arada