Benim kızım da 20 aylık oda herkesin suratına bı tırnak geçiriyor ve bu durum çok canımı sıkıyor ne yapacağımı bilemedim ilgisini başka yöne çekmeye çalıştım bazen güzel bı şekilde konuştum ve yaptığı şeyin farkında o gün birine yaptıysa abla diyip yaptığı hareketi bana gösteriyor bunun güzel davranış olmadığını canlarının yandığını her seferinde dile getiriyorum ama maalesef nafile