Ummzeyddd benim oglumda 19 aylık göz teması var cogu seyi bılıyor , anne baba mama abi abla , bır kac hayvan seslerini cıkarır , aracların cıkardıgı seyleri taklit eder bırlıkte oyun oynamayı sevıyor, ıllakı yabancı gorunce korkuyor meslek geregı aılelerden uzak babayı cok gormuyor sureklı benımle olunca yabancılara karşı cekingen ama sevdıgı kısıleride gorunce sevınıyor, donen seyler ıllakı dıkkatını cekıyor camasır makınası evımızde korıdorda acık alanda olunca hem sesinden dolayı dıkkatını cekıyor bakıyor araba tekeride donderıyor ama evde her oyuncagıyla oynuyor bir cok kitap aldım eğitici acıp acıp rengini veya ne oldugunu parmagıyla gosterıyor.uzun yazdım ama bir kac belirti var dıye ınsanın ıcıne kusgu dusuruyorlar