Merhaba. Dün de sordum fakat pek yanıt alamadım 😕 neredeyse 10 aylık olacak bebeğim 8. Aydan beri 2 uyku yapıyordu ve gece 8 gibi uykuya geçiyordu. Ama son 2 haftadır 8 de yatıp ya yarım saat ya da bir saat sonra kalkıp bir daha uyumuyor. Resmen 3 uyku yapmaya başladı.böyle olunca gece çok geç yatıyor. Neden olabilir ve çözümü olan var mı acaba?