Bebeğim 5 ay 12 günlük aşırı huysuz ya sürekli ağlama gereği duyuyor hiç bir sorun yok kilosu boyu iyi 12 gün önce randevusu vardı doktor herşey normal dedi bir sorun yok ama aşırı mızmız ya karnı tok altı temiz gazı çıkıyor ama aşırı mızmız nedendir acaba yoksa diş mi çıkıyor hiç anlamiyorum