Merhabalar
Bebeğim 1 ay sonra 2 yşına girecek normal yemekleri reddediyor, biberon kullanıyor sadece , mama ile cici bebeyi karıştırıp kullanıyorum sürekli bununla besleniyor artık cici bebe kullanmak istemiyorum sizler neler kullanıyorsunuz bi öneri verir misiniz