yamukemzik merhabalar bu sohbeti açtığınız iyi oldu, bende 14 gün önce sezeryan oldum başlarda çok hızlı bir şekilde iniyordu göbeğim şuan top seklinde ve yumuşak ve dikişlerim hala düşmedi 😤 sizin kaç günde düştü?ne zaman pantolon giymeye başladınız veya başladınız mı? Vede ayıp olmazsa 40 çıktıktan hemen sonra cinsel ilişkiye girilebilir mi? Doktorum erkek oldugu çekiniyorum sormaya. Sezeryan olan herkes yanıtlayabilirse çok sevinirim