Merhaba, 16 aylık kızım her parka çıktığımızda ağzına taş atmasa toprak atıyor her seferinde yiyecek olmadığını açıklıyorum ağzına atmak yok diyorum ilgisini başka yöne çekmeye çalışıyorum yine yapıyor çıkart diyorum yok Almak istediğimde parmağımı ısırıyor🤷bebeği aynı durumda olan var mı yapıyorsa ne zaman bırakacak