Erdemir Antibiyotik dolven ve calpol verdi ama kızlar çok ateşli 38 ,4 38 3 37 den aşağa nadir iniyor ya bu kadar ateş yapr mı bugün başladık antibiyotiğe
Latiko Erdemir evet boğaz enfeksiyonu ateşi üç gün sürmüştü malesef bizde de düşer gibi oluyor tekrar çıkıyor. Antibiyotiğinizi düzenli kullanırsanız geçer bi kaç güne inşallah.
Gokbey_61 Bundan tam bir hafta önce aynı sıkıntıyı bende bebeğimde yaşadım 38 bucuk ateşle doktora gittim ilk dolven ve calpol verdim ama ateşi düşmedi hastanede parol verdiler ancak öyle düştü sonra antibiyotiğe başladık hiç ateşi olmadı sadece soğuk ter atıyor çocuk bide sanırım ishal yaptı suan son hastalık kalıntılarıyla uğraşıyoruz ama o ateş huysuzluk ağlama krizleri geçti çok şükür ilaçları kullanın birazda sabır geçmiş olsun 🙏
Erdemir Gokbey_61 svet bide ağlama krizi uykudayken Zıbınla tutuyorum üşümez demi acaba korkuyorum bişey giydirmeye
Poyris Erdemir bizde de var şuan , ılık duş ve soguk tutuyoz ,esım blkona cıkartıyor cıplakken, altında bezi , donu oluyor. Bı bıkıyor bı ınıyor..
Elifmoms Erdemir kızım 8. 5 aylık 39.5 ateşi gördük 1 gün boyunca hiç düşmedi. Bogaz enfeksiyonu çok ateş yapıyor. Biz ilk 2 gün 4 saatte bir ateş düşürücü verin ateşi olmasada bir de mutlaka antibiyotiği bitirin malesef bogaz enfeksiyonu tam düzelmezse çok sık tekrarlıyor. Bizim ki 7 aylıkken oldu çok küçük diye antibiyotiği vermedik yine oldu 3 gündür ne yiyor ne içiyor öyle kötüleşti ki 😔 Allah şifa versin hepsine
Erdemir Elifmoms canım ben antibiyotik 2 aylıkken kulandım ver korkma tekrarlar çünkü ne olursa olsun 7 gün diyorlar
Elifmoms Erdemir öyle yapıyoruz artık ne yapalım. Öteki kızım da biz hiç böyle bişey yaşamadık 2 yaşına kadar ne hastane gördü ne doktor bu da dogdugundan beri hasta bu 3. Antibiyotiği 😔 insan üzülüyor bu kadar ilaca maruz kalınca ben kendime bile zorda kalmadıkça ilaç kullanmıyorum
Erdemir Elifmoms eşimde hep böyle çok hastalanmış bünyeleri çok zayıf bizimkide 4 üncü 5 indi öi bilmiyorum corana olduk domuz gribi olduk zatüre bile olduk ilk bebeğim panik atak oldum artık evin içinde deli danalar gibi dolaşıyorum
Esra26 Erdemir ay aynı teşhis, aynı ilaçlar, aynı ateş. Acilde az önce iğne yaptılar sabah başlayacağız ilaçlara
Elmel Erdemir canm makesef yapıyor ateş sana bir tavsiye vereym eğer ki yoğurt yiyorsa bir sarımsağı ez yoğurtla ver hastalık sürecinde birde emziriyorsan günde iki sarımsak yut sen bird bebeğine probiyotik Damla kullan
Ysmnsltg Erdemir geçmiş olsun biz de aynı durumdayız 11 aylık o kadar ağladıki muayene olurken üstüne kulak iltihabı da olmuş. Antibiyotik ne kadar kullanın dedi size dr