Kızlar benım oglum benı neredeysr hıc emmedı yanı anne memesını tanımıyor emzık veerıdm sımdıye kadar ama 8. Ayda emzıgı kestım onceden bıryere cıkarkrn ılk akdıgım sey emzıktk yanıma hanı fok duskunnıldugu ıcın degıl ama herhaangı bı huzursuzlukta onlem amaclı su an gunduzlerı aramıyor fakat uyuluya g3cıste arıyor ama yınede uyuyor emzık olsa dah huzurlu cabuk uykuya g3ceck emme refleksı var sonucta ama grce emzıgı sureklı dusurup uyanıyor gunduz aramıyor versrm tutar ara ara ama sorum su erken mı bıraktırdım acaba emzıgı uykuya gecerken emme refleksını mı engellıyorum acaba sonucta brnı de emmedı ya napmalıyım sallayarak uyjtuyordum onceden sımdı yatagında pıspıslayarak uyutuyorum