Merhaba anneler, oğlum 22 haziranda dünyaya geldi. Hastanede ilk gün kendi göğsümü tutturdum. O geceden itibaren hep ağladı gaz olduğunu düşündük her emzirmeden sonra çıkardık. Sonra hemşireler bana sütün var emzir dedi. Fakat bebeğim hep ağladı. Diğer gün doktorum mama takviyesi yapalım dedi. Ben sütümün az olduğunu hissettim. Eve geldik kendi sütümü sağdım 20 ml kadar çıktı elektrikli pompayla onura biberonla verdim şimdi mama ve gelen sütle devam ediyorum. Göğüslerim acıyor köklerinden yanma da var sevgili anneler bana lütfen tavsiye verir misiniz