Mehtap38 bizim alerji teşhisi konmuştu zaten. pişik vardı ve bulgurdan sonra kusmuştu. Çoklu gıda alerjisi olabilir diyip gastroya yönlendirdi. Bende oraya gitmekle hiç vakit kaybetmedim direk alerji uzmanına gittim geçenlerde deri testi yaptırdım alerjisi cıkmadı geçmiş sanırım. Yani insallah doğrudur. Devlet hastanesinde mümkün değil randevu bulmak gastroya, imkan varsa özele gidilir diğer türlü zor. Geçmiş olsun