Byze Merhaba bebeğim 26 günlük göz çapaklanması var temiz ılık bezle temizledim ama her temizlememden sonra yine çapaklanıyor ve kirpikleri hafif yapışıyor yaşayan varmı bu durumu ne yapabilirimm
Kaktusluko11 Byze anne sutu damlat . Temiz bir cay kasigina bikac damla sag onu damlat bixdd de olmustu gecmisti hemen
Banu43 Byze süt ve cay damlatip sürmeni tavsiye etmem canim cocuk doktoru tikaniklik icin damla veriyor canim 5 gün kullandik daha da olmadi
Poyris Byze bekle bence , ilaç kullamdım gecmedi. Sonrs kendılıgımden gecti tesafüftür ki cok ağladığı ıkı gun vardı. O zaman ertesi gün önce biri sonrs diğeri geçti .. ben ona bagladım.
Prettymom Byze aile hekimine göstermiştim ben gözlerini açamıyordu artik süt denedim olmadi ılık açık cayla silin dedi doktor olmadi en son aile hekimi terramycin krem yazdi o geçirdi 2 günde doktora gosterin yine bence belki oyle bir ilac yazar size de
Pol34 Byze hafif göz çapaklanması olan bebeğime bir tanıdık sütünden damlat dedi mal gibi ben de damlattım anne sütü şekerli olduğu için iyice birbirine yapıştırdı. Yapmayın derim ben isterseniz Google’dan araştırın
Pukaleka Gözyaşı kanalı tıkalı olabilir. Bi araştırın isterseniz masajla geçiyor. Parmağınızın ucuyla göz ve burnun birleştiği yere yapiyorsunuz benim oğlumun böyle geçti ve tabi damla vermişti doktor.
Byze Pukaleka Evet araştırdım masajada baktım Doktora Gidemediğim için tereddütte kaldım Ama masajı deneyeceğim bir çok doktor öneriyor
Gokbey_61 Kendi doktorunuza danışın bizde yaşadık göz damlasıyla bi kaç güne geçmişti çok çayla fln daha fazla tahriş etmeyin isterseniz
Byze Poyris teşekkürler canım çok yoğun olduğu için kafaya taktım biraz ama damlayla iyileşir inşallah
Byze Prettymom doktorumla görüştüm canım şimdi damla tavsiye etti ve ılık suyla silmeye devam edin dedi
Prettymom Byze damlayi ben de kullanmıştım birkac gün devam ettim etki etmeyince tekrar doktora gösterdim siz de etki eder muhtemelen