Momn Kizlar cis kaka diyor lazimligi gorunce cis kaka diyor ama oturtup isettiremiyorum.bezdende rahatsiz.kakasini yapinca rahatsızlığını belirtiyor.hali parkelere isedi hep.oturtturuyorum lazimliga bir kac dakika bekliyorum.yaomayinca kaldiriyorum 10 dakika sonra parkeye isemis sekilde buluyrum.bu gun oturtturdum sonra kaldirdim biraz kacirmis sortuna diye yeni kiyaffet almaya gittim dondugumde bir baktim basinda beklemis oturmamis altina yapmis.nasil cozdunuz sizler iki yasinda
Momn 2minnosannesi0 10 gun denicem bende doktordan dinledim olmazsa erteleyecegim 3 ay ertelemek lazımmış
EmineVedat Benim oğlan da 2,5 yaşında bezden bırakmaya çalıştım tuvalete yapmadı üzerine yaptı birkaç kez tuvalete götürünce de yapmadı oynadı bende sütten kesmeye çalıştım kestim sonunda. Uyku problemi yaşıyoruz tabii çok zor uyuyor.