Arkadaşlar bebeğim 6.5 aylık.Her türlü yolu denedim sadece ayağımda hafif sallayarak uyumaya geçiyor. Artık bağımsız uyutmak istiyorum. Maalesef bir kaç akşamdır deniyorum yatağına koyunca ayaklarını hareket ettirmekten dönmekten uykuya dalamıyor. Tecrübesi olanlar fikir verebilir mi? Ne yaparsam kendi kendine uyumasını sağlarım?