Bebeğim 5 aylık olmak üzere geçen haftalarda sağlık ocağına götürdüğümde hemşire bıngıldağının sertleştiğini söyledi ben hiç anlamıyorum banada yumuşak gelmiyor siz nasıl anlıyorsunuz kızlar kapandığı nasıl anlaşılır var mı başka yöntemi
Doktora götürmeyi düşünüyorum