Aslmom Merhaba :) benim 25 günlük bebeğim var doğduğunda sütüm az geldiğinden sarılık oldu sarılık sonrası teninde esmerleşme oldu bu durum ne zaman düzelir acaba ?
1anne1bebek_ Aslmom merhaba Benimde bebegimde uzayan anne sütü sarılığı vardı, eşimde bende sarışınız ama bebeğim bu sebepten esmer gibiydi, 4. Ayda normale döndü korkmayın😌❤️
AlpEmir Bebeğimin 3 ay sürdü,teni de baya açıldı ama hala tam el rengini almış değil😟 bariz açıldı ama fark var 🥰