Çok evhamlı birisiyimdir bebeğim Küvezde kaldı doğduğunda şimdi 2 ay 9 günlük çok ağladı ve üst üste 3 kere bez dolduran kaka yaptı normaldw zaten anne sütü aldığı için hep ishal yapıyor 3 kere üst üste beş dakika aralıkla bezini dolduran ishal kakasını yaptı böyle birşey yaşayan var mı çok korktum ateşi 36.7 kusması da yok şuan için ama çok sıçtı ve sonuncu böyle sümük gibiydi artık