Merhaba kızlar 18 aylık bebeğimi götürdüğüm doktor gözlerinin 5,5 numara olduğunu bu yaş için erken olduğunu yakını göremediğini söyledi.Gözünde kayma yok ama gözlğk taksa iyi olur dedi.Bugn gözlük siparişi verdim ama bazıları da gözü daha çok tembelleştirir vs diyor başına böyle bir durum gelen var mı :/