Merhabalar. 17 aylık kızım var ve 8 haftalık gebe olduğumu öğrendim. İlk bebeğimiz tüp bebek olduğu İçin korunmuyorduk. Asıl sorunum kızım önceleri ayrı odalarda yatıyordu fakat birkaç sefer yanımda yatması gerekti ve buna alışıp hep benle yatmak istedi. Ayrıca uyurken kulagımla oynuyor ve katiyen uyku arkadaşı kabul etmiyor. İkinci çocuk doğmadan odaları ayırmak istiyorum ama nasıl yapacağım bilemiyorum. Tecrübesi olan anneler yardımcı olurlarsa sevinirim