Kızlar kızım 5 aylık oldu. Bende çalışan bir anne olduğum için gündüzleri mamaya başlamak zorunda kaldım. Ve e bebekten golden goat marka mamayı aldım. Diger marka mamalara gore birazda pahalı ama.Aranızda kullanan varmi memnun oldunuz mu. Bir sıkıntı yaşadızmı