IKRA_21 benim kızım 6 aylık onda da 15 gündür başladı odadan çıkamıyorum direk ağlıyor. Bugün doktoruyla görüştüm, ondan izin almayacaksın dedi. Ağlasın ağlıyorsa dedi. Çünkü ağlatmadıkça istediğini daha çok yaptırır dedi. Mesela ben yanına gitmiyordum, sonra kendini yüzüstü yere atıp kafasını gömüp ağlıyor çünkü biliyor ki o zaman gidiyorum. Şimdi ne zaman gitmesem kendini yüzüstü atıyor🤦🏻♀️Bakalım bende birkaç gün kendi halinde bırakacağım, ne kadar ağlayacak.