Mihri-balim ben bu ek gıdaya geçmeyip cocuga birşey vermeyi çok yanlış buluyorum ya adam gibi geç yada hicbirsey verme boşuna midesini yorma çocuğun.
Ben 4 aylık geçtim ek gıdaya sebzeler ile başlamıştım 1 yaşında (13 aylik) kızım bı sıkıntı yaşamadık çok şükür şimdi herşeyi veriyorum patlıcan vermedim birtek zaten bende sevmem o yüzden pekte acele etmiyorum